Äntligen tillbaka igen

Godkväll på er! Förlåt för det långa uppehållet som varit i några veckor nu, men det är så att min dator har lagt av heeelt vilket har lett till att jag inte kunnat blogga någonting. Har ju både surfplattan och mobil men hade jag uppdaterat er där ifrån så hade inläggen tyvärr bara blivit kassa. Men nu är det så att kl 9 imorse befann jag mig på Elgigantens mellandagsrea och fick köpt mig en ny liten bebis haha. Så nu är jag tillbaka - och kan uppdatera er på riktigt igen. Ni fattar inte den underbara känslan av att äntligen få ha en bärbar dator igen. ÅH. lycka. Men nu är det så att jag måste faktiskt sova, skall upp tidigt imorgon för att jobba innan jag skall på annandagsmiddag hos min mormor. Men jag hoppas ni haft en mysig jul och får en bra dag imorgon. Så hörs vi snart igen. Godnatt! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback