Godmorgon

Idag är det lördag och jag vaknade för cirkus en timma sedan, har verkligen bara gått och dragit mig lite, vilket är hur skönt som helst. Måste även erkänna att det är gött att få vara ledig lite. Tänkte snart ta tag i mitt liv lite, måste ringa en vän till familjen som får hjälpa mig att fixa virusskydd på datorn, känns liksom så himla osäkert att surfa runt utan skydd. Sedan skall jag hoppa in i duschen och bege mig vidare till stan. Min älskade väska gick nämligen sönder igår så jag är i ett akut behov av en ny!! Ska se om det finns någon som vill följa med mig :) Vad som händer ikväll är väldigt oklart, antingen hänger jag själv här hemma, med min nya dator och någon film - vilket hade varit väldigt mysigt. Eller så hittar jag på något, vi får se helt enkelt! :) 

Igår var det jobb som stod på schemat mellan 14-19:30 direkt efter det så mötte Julia upp mig och vi gick till bryggeriet och käkade en mycket god fläskfilé. Med tanke på att det var så himla dåligt väder och inte fanns så mycket att göra, så bestämde vi oss för att gå på bio och se Återträffen - vilket var den SÄMSTA filmen jag någonsin sett. Så jag rekomenderar er till att INTE se den haha. Jag hade i vilket fall hur trevligt som helst, som det alltid är med julia, trots den dåliga filmen. Ett gott skratt fick vi oss efteråt iallafall :) 

Men nu rullar tiden iväg och det är dags att ta tag i mitt. Hoppas ni får en bra dag. Puss 

Provade min nya cam och lyckades ta en oerhört charmig bild. Godmorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback