Hello December

Idag är det 1a december och 1a advent vilket betyder att vi idag välkomnar (enligt mig) världens mysigaste årstid - julen. Ni måste ändå hålla med mig om att julen är hur mysig som helst, alla tända ljus och ljusslingor, mörkret, kylan och en tänd brasa. Ihop med lite glögg, pepparkakor och julmusik. Kanske en mysig outfit och gosiga strumpor/tofflor. 

Listan kan verkligen bli hur lång som helst med positiva saker jag gillar med julen. 

Anyway, så ligger jag just nu fortfarande i sängen - jag har kollat på julkalendern och bara dragit mig för att det är söndag. Men jag tänkte strax gå upp och göra en god söndags-frukost och "fira" första advent. Puss 

Photos; weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback