Fixar och donar

Har så mycket skit utspretat överallt i mitt rum, jag är ganska bra på att gömma det och lägga de på bra ställen men nu börjar högarna växa alldeles för mycket, så denna kväll går åt till att fixa iordning bland alla mina papper, städa undan lite osv, kommer inte orka gå igenom allting ikväll men lite iaf, haha. Sen måste jag packa träningsväskan inför imon då jag ska vara så duktig och gå och simma - måste verkligen börja röra på fläsket! Så jag hoppas jag kommer in i detta någorlunda regelbundet, annars så söker jag nu efter en träningskompis haha :) 


BTW, så åkte min vapendragare, kompanjon och wingman iväg till Thailand igår för att vara där i en månad, asså fattar ni?? en fucking månad :( åh ni anar inte vad jag kommer att sakna henne!!! Hoppas verkligen denna tiden kommer gå fort och att hon kommer komma hem helt kritvit hihi (vilket hon INTE kommer, med det pigmentet). 

Anyway, nu måste jag fortsätta min rensning så jag kan gå och lägga mig. Puss 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback