Lördagsmys

Igår var en riktig slapp dag verkligen, det var grått och tråkigt väder ute och man ville typ inget annat än att ligga inne i sängen, vilket jag gjorde fram till kl 16 ungefär, då var det dags att kliva upp och göra sig iordning - hade nämligen bokat in en myslördag med min bästa vän. Det blev ett mycket trevligt restaurang besök med mycket snack och sedan vidare till bio för att se "Mig äger ingen" som hade premiär i Fredags. 

Filmen var bra och gripande, ibland lite långtråkig kanske men annars se värd. Dessutom så spelas en av huvudrollerna av Mikael Persbrandt och jag kan inte tänka mig att den rollen skulle passat någon annan. Han gjorde den verkligen grymt bra! 

Nu är det dags för mig att städa upp på mitt rum lite innan jag ska ta en dusch och göra iordning mig för att åka till Pappa, det är ju ändå Farsdag idag! 

Hoppas ni får en bra dag. Puss 

En bild från restaurangen igår innan bion. Fina vän ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback