Världens bästa säng

sov kuddar - IKEA / vit prydnadskudde - IKEA / vit prydnadskudde med text - hemtex / sängkläder - IKEA
 
Den bästa platsen i mitt rum måste helt klart vara min säng, kanske inte så konstigt eftersom jag spenderar en stor del av min tid i den? och med tanke på att jag inte har någon soffa eller annan sitt-möbel i mitt rum (förutom en stol) så blir sängen en självklar plats, i sängen sitter jag och kollar på tv/film/serie, surfar på min platta, tar det lugn och sist men inte minst sover (!!) inte nog med det så är min säng huur skön som helst, så det är verkligen jobbigt att gå upp på morgonen. Det blev inte bättre när jag köpte en dröm-skönt duntäcke från IKEA heller.. hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback