Ny start

Har suttit och funderat lite, för som ni har märkt så har jag inte bloggat på ett antal månader. Jag tappade alltså greppet, hade ingenting att skriva, inga roliga bilder ingenting, för det är lite svårt att ha någon inspiration eller skaffa sig någon när man inte har några bra bilder att lägga upp. Dessutom så är min dator fortfarande sönder, som ni kanske minns så gick skärmen sönder någon gång i April och sen dess har jag haft den provisoriska lösningen att jag har datorn liggandes på golvet där jag kopplat in tangentbord och skärm till den, as krångligt - i know. Men iaf så fick jag ett litet sug till att börja nu igen, så min tanke är att uppdaterar er lite ibland (när jag känner för det) med sånt som inspirerar mig, det kan vara allt från bilderna jag har på min tumblr, bilder jag själv tar på mitt rum eller om det händer något kul i min vardag. Jag ska ge det ett försök, men vill inte ha en blogg där det bara står - "hej, idag har jag jobbat och nu ska jag äta och sova, godnatt!" för det är så ointressant, så jag vet inte vad. Men, anyway vi får se hur detta går. Puss

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback