PÅSKHELG OCH LÅNGLEDIGT

Långledigheten börjar snart lida mot sitt slut, men åh vad jag har njutit av det och vad jag ska njuta av de, det sista som är kvar. 

I fredags tog jag det lugnt med en skön sovmorgon och sedan en kvällsfika med Sathina. Igår stod jobb på schemat mellan 11-14:15, på kvällen blev det påskmiddag hemma innan jag drog vidare på party hos mina fina vänner vid SKF. Idag är en lugn dag på balkongen som står på schemat, är trött och vill bara ta det lugnt. Madde kommer hit om en liten stund, min älskade nuttis som jag inte träffat på huuur länge som helst. Vi ska äta pizza och prata och bara mysa, ska ge henne all kärlek och uppskattning jag har i mig! 

Hoppas ni alla har en underbar dag i solen och njuter av den sköna ledigheten. Kram 


Två bilder från igår på mina pärlor hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback