GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA VÄN


Idag är ingen vanlig dag för idag är det världens bästa kompis 20 års dag ❤️

Denna veckan har det varit Göteborgskulturkalas här i Göteborg vilket har betytt att jag varit inne i stan i stort sett varje kväll och kollat på olika band/artister. Det är nog denna veckan på året som jag tycker om allra mest och jag önskar nästan att hela sommarn skulle sett ut såhär, med alla matstånd från olika kulturer och de olika evenemangen. 

Just nu så sitter jag på bussen in för ytterligare en kväll i stan, men idag så är det min bästa vän som fyller 20 och det ska vi fira ikväll. Och jag känner på mig att det kommer bli riktigt kul och trevligt!  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback