Alla ♥dag

Godmorgon! idag är det den 14e februari, alla hjärtansdag och en dag kvar till min födelsedag. Idag är jag ledig vilket betydde sovmorgon och sova tills jag vaknar. Sov dock inte jätte länge, utan vaknade någon gång runt 10, öppnade fönstret och låg kvar under tecket till 11, såå skönt. Känslan av att inte behöva stressa sig upp utan bara ligga kvar och dra sig nästan hur länge man vill, är ju drömmen. Jag har dessutom vaknat upp för sista gången som tonåring, märklig kännsla,eller? nej men det känns faktiskt sjuk att jag fyller 20 imorgon, och att en helt ny värld öppnar sig, sen tror jag att det känns större idag än vad det egentligen är, men jag blir iaf vuxen haha. 

Idag skall jag umgås med min vän madde, vad vi ska göra är väll inte helt klart, men det lutar åt en fika i Haga. Synd bara att Sverige levererar detta äckliga väder. För nu vill jag ha SOL! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback