BÄTTRE UPPDATERING?

Jag vet inte om ni har lagt märke till det, men är inte uppdateringen både bättre och roligare nu? Det tycker iaf jag! Det är nämligen så att jag lånat min fars systemkamera och kan nu äntligen ta bättre bilder till bloggen. Visst är jag ingen mäster fotograf men auto inställningen funkar ju helt ok, eller vad säger ni? Dessutom så tycker jag själv att det är mycket roligare att uppdatera er när jag har fina bilder att lägga upp ihop med inlägget. Funderar faktiskt själv på att någon gång investera mig i en systemkamera, dock är jag så himla dålig på det där, för det är klart att jag vill ha en bra kamera, samtidigt som jag känner att jag inte vill lägga flera tusen kronor på en pryl där jag inte ens vet hälften om hur den fungerar, förstår ni hur jag tänker? - Men jag får grunna vidare på det där helt enkelt, det är ju tur att man har en far som är duktig inom det ämnet! 

Jag hoppas iaf att ni tycker det är roligare att läsa min blogg nu, och har ni synpunker eller önskemål på uppdatering, så är det bara att kommentera. Kram 

Kameran som jag använder mig av är en Nikon D80
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback