Födelsedagsfirande

Nu har jag äntligen vaknat till liv och kommit tillbaka till verkligheten efter en helt magisk helg. Jag fyllde alltså 20 i lördags, var på systemet för första gången, hade världens underbaraste vänner hemma hos mig på krök och festade sedan sönder på Gretas. Dagen/eftermiddagen/kvällen kunde inte ha blivit bättre och jag är så tacksam över att jag har sådana fantastiska vänner! Julia var min sovkompis natten till igår, vi sov totalt 11 timmar, städade och degade lite till innan hon åkte hem. Då blev det en given bakis-pizza för min del innan jag gick tillbaka till sängen och slocknade för natten sådär runt halv 11. 

Men i alla fall, återigen TACK kära vänner för att ni gjorde Lördagen såpass lyckad! Ni är guld. Puss 

 Världens bästa kompis.

Kommentarer
Postat av: maddis

puss nuttis <3<3<3<3

2014-02-18 @ 11:03:03
URL: http://hhalleguttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback