Godmorgon

Sitter ATM i skolan och har jobbsök, jätte lätt att söka jobb när arbetsförmedlingens hemsida krånglar. Dessutom så är marknaden så jävla svår, så det finns inte ens några intressanta jobb. Jaja nog om det. Fick skjuts av mamma in till stan idag, som ändå skulle till centralen för att åka vidare till stockholm, riktigt skönt att slippa åka den knökfulla bussen asså. Dock har jag märkt att jag är oerhört trött på morgonen, och då lägger jag mig ändå inte SÅ sent. Snoozar bort hela min tid jag har på morgonen och får verkligen kasta i mig frukosten och slänga på mig kläderna för att sedan springa till bussen. Hur kan man vara så trött? Och varje morgon ser verkligen ut så. Känner att jag måste hitta något som verkligen kan göra mig motiverad till att gå upp på morgonen, något som jag kan se fram emot. För att vara arbretslös tar faktiskt på krafterna, man tröttnar. Man blir typ utmattad av att inte göra något, eller iallafall göra något kul, något som stimulerar en.

Nä, nu måste jag ringa arbetsförmedlingen ang min aktivitetsrapport, sen får vi se om det är något annat samtal som nappar. Hoppas ni får en bra dag, och godmorgon på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback