PYJAMASBYXOR

Efter skolan idag så tog jag mig en liten sväng igenom nordstan och kollade lite, det är ju ändå löning idag, så tänkte att någonting borde jag väll hitta. Dock hade jag väll min vanliga otur, som jag nog inte är ensam om att känna, för visst är det så att när man har pengar så hittar man absolut ingenting och när man inte har pengar så hittar man massvis med saker man vill ha? Så är det för mig iaf, och så har det varit ett bra tag. Jag gick iaf in på Lindex och kollade lite, hittade ingenting och var precis påväg att vända och gå när jag kom på att jag någon vecka innan min födelsedag hade sett ett par pyjamasbyxor där, så jag åkte upp för att kolla - och hittade dom! Perfekt tunt material och suuuper gosiga. Snacka om att jag kommer bo i dessa varje gång jag trallar runt här hemma. woohoo

 


Vad tycker ni om min nya design föresten? Är inte helt klar än, men i princip! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback