Skönhetssömn

Godkväll på er! Helgen är slut och en ny vecka har precis börjat. Det är måndag idag men för mig så känns det verkligen som en söndag. Som ni förstått så har denna helgen varit fylld med kalasigheter för mig och min bror, i Lördags var vi hemma hos mamma och firade med släkten på den sidan och igår (söndags) så var vi hemma hos pappa och firade med släkten där. Allting har varit kanon och jag är jätte nöjd med allting som jag har fått. Efter att alla gäster hade åkt igår så stannade jag kvar och sov hos pappa, skulle ändå till tandläkaren idag i kungälv så det fanns verkligen ingen mening med att åka hem, dock blev tandläkaren inställt idag (som alltid, blir såå trött!!) och eftersom jag redan hade sjukanmält mig till skolan så var det ingen idé att åka till skolan så istället stannade jag kvar hos pappa hela dagen, vi tog en sväng till Stenungstorg och sedan åt vi tacos tillsammans innan jag åkte hem. - Nu förstår ni varför det känns som att det är söndag idag istället ;) 

Men somsagt, så har jag haft det super trevligt med kalasande, underbar släkt och bio med mina pärlor. Så nu ska det bli riktigt skönt att somna till en film och ladda om för att gå till skolan imorgon. Sov gott.


Finns ingen risk att jag drömmer hemska mardrömmar när jag har min fina drömfångare ovanför mitt huvud.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback