YANKEE CANDLE

Något som jag länge velat ha är ett Yenkee candle doftljus med doften pink sands, så för någon vecka sedan så gick jag faktiskt och köpte mig ett litet ljus och jag är heeelt såld. Som många av mina vänner vet så har jag alltid tyckt om doftljus, men faktum är att jag tycker aldrig att dem har luktat något mer än när man verkligen stoppar upp ljuset vid näsan och luktar haha, men Yankee candle, asså dem må vara ganska dyra men åh vad värt pengarna. För den doften som jag känner när jag luktar nära på ljuset känner jag även när jag sitter en bit ifrån och ljuset är tänt, och det är väll så det skall vara? - Det tycker jag iaf. Så har ni funderat och verkligen varit osäkra på om det är värt eller inte, så kan jag bara säga att det är det, och ni borde verkligen prova. Unna er det. Lite "lyx" i vardagen förtjänar alla emellan åt! Sen får jag inte glömma och säga att brinntiden är jätte lång och bra, det är verkligen inget ljus som brinner ut med en gång, som också många andra lite billigare ljus gör. Det enda negativt med Yankee candle är att dem säljs på så få ställen, men nästa gång jag springer på ett, så skall jag köpa mig en till fast en större storlek. Kalas bra! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback