7 days

Nu har en vecka gått och hur snabbt gick inte det? Kan inte förstår att det redan har gått en vecka sedan familjen åkte till Teneriffa? Jag sitter just nu och njuter av dom sista timmarna här ensam hemma, i soffan, med en påse godis och serier. Såå gött.

Somsagt så har veckan gått väldigt fortf, trots att jag inte gjort något speciellt mer än att vara i skolan, fixat lite grejer med mormor på måndagen och fredagen och var med madde i torsdags. Sen i Fredags kväll så kom Julia hit, vi käkade pizza och tog det lugnt framför tvn, igår tog vi oss en rejäl sovmorgon, stekte pannkakor, var en sväng i stan och avslutade kvällen med middag och thai lee och sen soff häng hemma. Julia åkte för några timmar sedan och nu sitter jag här. Jag har verkligen haft en sjukt skön vecka och en jätte mysig helg så nu ska det faktiskt bli skönt att familjen kommer hem, längtar såå mycket till att få krama om min mamma igen ♥ 


En bild från Robbie Williams konserten i somras med Julia ♥ - TBT
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback