Gott nytt år!

Detta är nog ångestens största dag, både på grund av fylla och alkohol och för att det är ett nytt år med nya utmaningar, misstag och nyårslöften som man ändå bara kommer hålla i 2 veckor. Dessutom så finns det dom som har ångest över allt dom inte fick gjort det förra året. - Jag känner mig dock inte som en av dom, vilket är skönt. Jag är inte bakis idag och har inte någon speciell ångest för någonting heller. Men eftersom det är den rödaste dagen på året så har ju i princip ingenting öppet vilket betyder att idag är en "Ligga-i-sängen-heladagen-dag" - så i detta nu ligger jag faktiskt i sängen, med datorn i knät, en film är på och jag har levande ljus i hela rummet, inte helt fel! 

Men anyway, jag hoppas ni hade en bra dag igår, vilket jag hade, som spenderades med mina två fina vänner, Madde & Johannes. Och så hoppas jag ni ändå får en god fortsättning :) Puss 

 

Kommentarer
Postat av: maddis

tack för igår snutte :)

Svar: Tack själv kompis!! :)
None None

2014-01-01 @ 18:43:18
URL: http://hhalleguttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback