Hejdå familjen

Klockan är 22 men det känns som mycket senare. Jag har precis lagt mig i sängen redo för att se en film innan jag somnar. Jag har precis sagt hejdå till min familj som tidigt imorgon bitti lämnar Sverige för Teneriffa (nej jag är inte alls avis) lite avis är jag faktiskt, samtidigt som det skall blir så himla skönt att ha huset för mig själv i en vecka. Men känslorna är dubbla. För imorgon när jag kommer vakna upp i ett tomt hus, helt för mig själv, så kommer jag hata att dom har åkt, jag kommer känna mig SÅÅ ensam, sen kommer jag tycka det är HUR skönt som helst att vara själv, men så klart kommer det gå upp och ner ibland kommer jag känna mig sjukt ensam, medan jag ibland kommer ha det fett skönt. Helt ensam kommer jag heller inte vara, eftersom Julia har lovat att bo med mig i några dagar, så det kommer bli fett bra. - Usch jag känner värkligen att jag bara babblar, men över det hela så kommer det bli sjukt gött att få vara själv. För det finns så mycket jag har gått igenom det senaste, som ska bli så skönt att få hela igen. Nu ska jag starta min film, och sedan sova. Godnatt. 

gammal billd på mig, min mami och mormor ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback