Världens finaste Håkan.

Mitt i detta äckliga såkallade "vinter väder" som inte har någon vinterkänsla i sig någonstans, sitter jag, i ett mörkt rum men min dator, mina hörlurar och min finaste håkan och bara drömmer mig bort. Tänk att man bara kan koppla bort så och försvinna, så skönt faktiskt. För är han ändå inte ett geni? en riktig jävla konstnär. Hans texter är magiska och det är som att han beskriver mitt liv och mina tankar med vart enda ord. Jag kunde inte ha sagt det bättre själv helt enkelt.

Jag har alltid tyckt om Håkan, kännt till många av hans låtar och lyssnat lite fram och tillbaka, bor man i Göteborg så skall man dessutom lyssna på honom, våran stolthet. Men det är nu på senare år som jag börjat lyssna allt mer och verkligen fattat ett riktigt tycke om honom, och sett och förstått hur sinnessjukt jävla bra han är. Ni som inte förstått detta än borde verkligen lyssna igenom hans låtar, och lyssna ordentligt på orden han sjunger, så kommer ni förstå hur bra han verkligen är. Sjukt.
 
Jag vet inte vad jag vill komma fram till egentligen, jag tycker bara ni borde ta del av hans underbara och vackra musik. Och vet ni inte vart ni ska börja så, kan ni börja med att kolla på klippet här nedanför, och för er som vill, ni får gärna kolla in min spotify lista som jag gjort med bara Håkan låtar, listan hittar ni HÄR!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback