LUNCH DEJT

Idag efter att jag hade varit i skolan, så mötte jag upp Jenni som jag inte träffat på en evighet, vi gick runt och kollade lite i affärer, sedan åt vi en väldigt god lunch på Le pain Francais - skojar inte, den var verkligen magisk. Vi satt där ett tag, åt vår mat och pratade om allt som hänt på senaste tiden (så välbehövt) skojar inte när jag säger att jag har världens klokaste kompis, alltså helt ärligt så vet jag inte vad jag hade gjort utan henne just nu, för hon säger så bra saker verkligen, alla borde ha en vänn som henne! 

I alla fall, så fortsatte shoppingen efter lunchen och jag fick fyndat två nya tröjor (och jag vet att jag har massor med nytt som jag köpt den senaste månaden som jag måste visa er, såå fint är det verkligen!!) för endast 139:- asså så värt!! Sen avslutade vi våran dag med mer prat över en frozen yoghurt på Yoghurt bar. 

Just nu så sitter jag och försöker hitta något att göra ikväll, vilket inte gå sådär jätte bra eftersom alla antingen är upptagna med annat, eller kollar på fotboll, så hittar jag inget, får jag helt enkelt pyssla lite här hemma och kanske passa på och fota kläderna och lägga upp här. I vilket fall som helst så har jag haft en helt kanon dag! 



DRÖM lunchen - Fläskfilé med rostad potatis, bea och rödvinssås
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback