EN TANKE TILL FÖRBÄTTRING

Så ja, jag vet att det har varit väldigt tomt här på senaste tiden, men, jag har verkligen haft fullt upp i 3 veckor med skola på förmiddagarna och jobb på kvällarna, så jag har knappt varit hemma, och när jag väl varit det så har jag bara slängt mig på soffan och kollat ett avsnitt av greys innan jag lag mig och somnat, så så mycket roligare än så har det tyvärr inte varit. Men nu så är jag påväg tillbaka, det har lugnat ner sig med jobbet på SIFO, men på onsdag börjar jag ett nytt jobb, men mer om det då. - iaf så har jag shoppat en del fina saker det senaste, som jag tänkte kan vara kul att visa upp för er, så jag ska försöka fixa inlägg med det antingen imorgon eller på tisdag, för det är riktiga kap. Sen så bytte även jag och min bror rum för snart en månadsedan, och det blev riktigt jävla bra, så det skall ni också få ta del av. Men nu tänkte jag se klart på greys anatomy innan jag ska lägga mig, måste ladda upp för en ny vecka, med nya utmaningar. Godnatt! 
 
 
Har kommit på ett knep för att hålla mitt hår fräschare, nämligen genom att göra en fläta varje kväll innan jag lägger mig, ikväll testade jag en lite slarvigare fläta för att se hur det blev, vill nämligen kunna ha en "snyggt" slarvig fläta till vardags, och jag tycker att den här blev helt ok. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback