TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

Goddag på er! Nu är jag hemma igen och en ny vecka har börjat (woho). Har haft så sjukt kul denna helgen så det är inte sant, och det var sååå skönt att komma iväg lite. Känner mig helt varm i själen efter detta, för jag har träffat så många människor som jag inte sett på evigheter, så detta kommer jag leva gott på ett tag. 
Sen måste jag säga att jönköping är hur fint som helst, och det enda vi gjort var att njuta av vädret, den sköna sängen på hotellet och en riktigt kall cider i solen, då kan det inte bli mycket bättre. 

Idag är det måndag och en ny vecka har startat, antagligen min sista vecka på medborgarskolan. Har precis kommit hem, tagit av mig alla kläder och slängt mig på soffan med vidöppna fönster, svettas verkligen ihjäl. Tänkte ligga här en liten stund innan jag ska hoppa in i duschen. Roligare än så blir det inte haha! 

Tog en riktig go-fika i solen förut tillsammans med Sathina och Sebastian, asså DRÖÖÖM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback