EN MYCKET BRA FREDAG

Igår var det fredag och dagen och natten kunde knappast bli bättre. Var först i skolan mellan 9-12 mötte sedan upp mormor för att åka till Ullared, (asså som jag längtat efter att få åka dit!!) shoppade inte jätte mycket, men bra grejer, bilder kommer antagligen upp. När vi kom ut från varuhuset så möttes vi av ösregn, vilket sög eftersom det var strålande sol när vi gick in, så vi kastade iaf i oss mat och åkte sedan raka vägen hem. Direkt när jag kom hem så lämnade jag bara mina saker för att sedan åka hem till Sathina och vara med henne, vi gick och hängde på SKF's hotta pub och drack lite smått. Sedan kom Thomas, Simon, Jonathan och Emma, och kvällen fortsatte med spelet "med andra ord" hemma hos Sathina. Såå himla bra. Dock kom jag hem 04:00 inatt och är dödstrött. Så idag blir det en lugn dag. Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback