FRISÖREN

Godkväll på er! Kom hem för en liten stund sedan, min kväll har spenderats på Salong LB i Mölnlycke där min vän Pernilla jobbar. Hade nämligen tid bokad hos henne idag, vilket var väldigt behövligt. Hatar att gå till frisören bara för att jag alltid blir missnöjd, men Pernilla förstår verkligen hur jag vill ha det, så det känns skit bra. Och eftersom jag ändå klippte mig idag så passade jag även på att bli lite extra vår-fin, så jag gjorde även en färgning. Kände att jag kunde unna mig det. 

I grund och botten så är jag egentligen mörkblond och hade en gång i tiden en jätte fin blond färg, men så fick jag för mig att bli mörk och så har det förblivit. Men nu på senare tid har jag varit sugen på det blonda igen, men tycker inte riktigt att jag passar i det då jag har så mörka ögonbryn, så varför inte köra på en ombre? Så jag kan vara både mörk och ljus. Men det går ju inte att bleka hur mycket som helst på en gång, så skall tillbaka om någon månad och ljusa upp det lite mer, men än så länge är jag hur nöjd som helst. Det är ju så kul med förändringar och göra något annat! Sen är det ju kul att vara extra fräsh till på Fredag då jag ska på en arbetsintervju, spännande ;) 

Men nu är det dags för mig att sova, här ser din förändringen på håret, både före och efter. Godnatt 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback