HÄRLIGA VÅRDAG

Äntligen är solen här och jag hoppas att detta väder kommer hålla i sig länge nu. Träffade Julia i stan vid kl 11 i förmiddags, trodde aldrig jag skulle orka åka in så "tidigt" men jag måste erkänna att det var riktigt skönt att vara ute i tid. Vi tog oss en promenad mot Nordstan för att kolla lite innan vi tog vagnen bort till Haga, fyndade asså verkligen FYNDADE två jätte fina ljuslyktor (som jag skall visa er imorgon) inne i min favorit butik Haga Hem, sen satte vi oss ute på årets första uteservering och njöt av solen och en god fika. Pratade massor innan vi tog en promenad bort till Linné för att sedan bege oss hemåt. Mötte då upp mammi för att kolla lite kläder oså på klädkällaren, sen blev det middag på Burger King i Stora Höga och en spontan visit hos pappa i Kungälv. 

Nu ligger jag i sängen heeelt slut eftersom jag inte varit hemma på hela dagen, men åh vad mycket jag hunnit med idag ändå. Nu är det dags att sova för att orka upp imorgon, Godnatt.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback