MYS FREDAG

Godkväll på er! Har verkligen haft en toppen fredag som började med en arbetsintervju vid kl 10, vart vill jag inte säga men i en butik iaf, det kändes bra och jag hoppas såklart på det bästa Efter det åkte jag upp till skolan och hängde lite med mina vänner där innan jag träffade min fina vän Julia, vi käkade lunch på Jensens, pratade i timmar och strosade runt på stan och kollade i affärer. Avslutade dagen med pizza och lets dance och nu ligger jag i sängen och ska kolla på serier innan jag somnar. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag. Puss 

Tänk att en nallen kan betyda så mycket för en även som vuxen, sover med henne i sängen varje natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback