KONFIRMATION OCH 20ÅRS FEST

Då var snart den här helgen över. Har haft fullt upp fredag-lördag och idag sitter jag här uttråkad och kan inte hitta på något att göra. 

I fredags var det jobb som stod på schemat, träffade först Madde vid 12 och gick en runda på stan innan jag skulle jobba 14:30-20 efter det jobb passet åkte jag hem och somnade nästan direkt. 

Igår, lördags, tog jag mig en skön sovmorgon innan jag gick upp och duscha och åt frukost, började sedan fixa mig innan vi skulle åka till min kusins konfirmation, direkt efter att vi varit i kyrkan så körde mamma mig till Kungsbacka där det var 20års krök för min fina vän Julia :) 

I fredags fick jag även ett samtal från min chef som sa att jag ska få jobba tisdag, onsdag, torsdag denna veckan som kommer, så det ska bli sjukt gött! 

Min fina kusin

En god drink på Julias altan i det underbara vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback