FUNDERINGAR. TANKAR.

Godkväll. här sitter jag i min soffa, i min "ensamhet" och gör inte mycket mer än att sitta här och bara lyssna på musik. Jag funderar på att snart gå och lägga mig, kanske kolla på en film på surfplattan innan jag somnar, men annars så känner jag ingen mening med att vara vaken mer. 

Nu har det gått cirka en vecka sedan jag uppdaterade er, men helt ärligt så händer det inte så mycket just nu och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag har tankar och idéer ibland, men får inte riktigt ut det på papper. Sen så har jag ingen kamera längre mer än telefonen, då jag lämnat tillbaka systemkameran till min far, så det blir inga riktigt bra bilder, och då känns bloggen tråkig och oseriös. Dock så är det kul och skönt att skriva av sig ibland, även fast ingen kanske bryr sig, så är det alltid gott att lätta på hjärtat, men jag får se hur det blir. Antingen så fortsätter jag, eller så lägger jag av för nu och håller mig till min tumblr istället, och kanske startar upp bloggen igen i framtiden, den som lever får se. Godnatt 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback