KEN RING - DANSMATTA - GATUMUSIKANTER

Tack för en riktigt bra kväll igår Ken Ring. 

Som jag berättade för er i torsdags, så var jag på liseberg igår med Sathina och såg Ken Ring, första gången jag såg honom live, och jag måste säga att det var en bra och skön kväll, men jag tycker ändå att han låtar är bättre på spotify än vad dom är live, men jag klagar inte, jag hade hur kul som helst. Efter Ken hade spelat så körde Ebbot, har inte direkt lyssnat något på hans musik så vi stannade bara och kollade precis i början innan vi minglade vidare på liseberg, pratade och dansade dansmatta. När liseberg hade stängt så mötte vi upp Nicklas och gick och tog oss ett glas i Vasa innan vi gick vidare för att kolla på Love när han musikantade på avenyn. Så summa sumarum av denna kväll är mycket bra, hade fullt upp konstant hela dagen och kvällen och kom hem i en bra tid. 

Nu är jag ensam hemma och idag är en riktig slappis dag, ska bara ta det lugnt och städa och fixa lite här hemma, har en maskin tvätt igång och lakanen i sängen skall bytas, sedan ska jag hoppa in i duschen innan jag ska hem till mormor och äta middag med henne. Vad som händer i kväll, återstår att se, men jag känner på mig att den kommer bli väldigt lugn och skön. Kram 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback