MYS LUNCH

Idag efter skolan så mötte jag upp min fina och saknade vän Sathina för en mysig lunch i Haga med massvis av prat, har inte sett henne på någon månad nu, vilket är på tok för länge så vi hade en del att prata om. Efter att vi hade suttit på café Hebbe Lelle i ett x antal timmar så började vi röra oss mot stan, vi tog en mysig promenad i allén in till stan och shoppade lite på pinkroom, efter att vi hade strosat runt i stan en stund så begav vi oss sedan åt var sitt håll och jag åkte hem. Nu är det snart dags för mig att krypa ner i sängen, imorgon är det skola som gäller och sedan på kvällen så skall jag faktiskt träffa Sathina igen för att gå och se Ken Ring på Liseberg, kommer nog bli kul det med. Godnatt 

 
Fina underbara vän
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback