MYS SÖNDAG OCH BINGO LOTTO


Startade dagen med att bara ligga och dra mig i sängen, det måste nog vara det bästa med helg, speciellt söndagar - att man kan ligga och dra sig i sängen hur länge som helst, utan stress. Så idag har varit väldigt lugnt, som sagt så tog jag en sovmorgon och gick upp någon gång efter 12, åt sedan en oerhört god frukost i soffan samtidigt som jag kollade på det sista avsnittet av true blood. Har efter det grejat lite här hemma, tvättat och gjort iordning lite saker inför veckan som kommer, då det är skola och sedan jobb hela nästa vecka. Vi får se hur det blir med bloggen då, för det kommer verkligen vara fullt upp varje dag från 9 - 21 men det löser sig :) 

Såg även på twitter härom dagen att Babben skulle vara med i Bingo Lotto ikväll, och då tänkte jag att om jag ändå skulle sitta och kolla, ja men då kan jag lika gärna spela. Så nu sitter jag här, ensam hemma och spelar bingo lotto samtidigt som jag skrattar ihjäl mig åt min älskade Babben. Två spel har gått och jag har varit en siffra ifrån BINGO, ett spel kvar, så nu jävlar ska jag vinna haha! Kram 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback