Äckliga basiller

När man äntligen fått inspiration och lust att börja uppdatera er igen, vad händer då? Jo jag får halsfluss, är det inte typiskt? I Onsdagskväll så kände jag att något irriterade i halsen på mig, men sikt samma tänkte jag och gick och la mig. Vaknade klockan 03:00 och kände att det hade blivit mycket värre, kunde varken svälja eller sova så på morgonen när mamma hade vaknat så var det bara att sjukanmäla sig till jobbet och åka till läkaren - halsfluss var det, så fick penicilin utskrivet som jag ska käka i 10 dagar. Har alltså legat nerbäddad och iprincip sovit sen i torsdags, nu är jag äntligen frisk så idag ska jag vila ochladda upp för en ny jobbvecka! Hoppas ni haft en bra helg, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback