Dröm stugan

Detta söta huset hittade jag på tumblr för ett tag sen, jag har ingen aning om vart det ligger eller vem som bor där - om det ens bor någon där? Men jag måste säga att jag dog lite när jag såg det. Detta är en typisk Sandra stuga! Jag hade dödat för att ha detta som en free-zone/sommarstuga i framtiden. Nu vet jag ju inte alls hur stor stugan är i verkligheten eller så men tänk att bara komma hit för att komma ifrån verkligheten, rensa tankarna tillsammans med lite lugn musik och en bok. Utan internet, tv eller telefon. 
 
Hade denna fina stuga varit min så hade jag gjort trädgården lite finare med några somriga blommor och en gammaldags bänk. 
 
Åh sånt här kan få mig att verkligen drömma mig bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback