Mysig dag i Haga

Idag har dagen spenderats med min bästa barndomsvän Sofie och hennes vän Alexa i Haga. Hur mysigt som helst. Alexa är nämligen från Ohio så jag och Sofie skulle visa henne en del av Göteborg som turister själva kanske inte hittar så lätt, vilket fick bli Haga. Jag hade verkligen glömt hur mysigt det är där, speciellt på vintern. Alla tända ljus och ljusslingor, uteserveringarna med massa mysiga filtar och kuddar, olika stånd där dom säljer glögg och annat gott att tugga på. Hela Göteborg är ett mästerverk på vintern. 

Vi vandrade i alla fall runt där, kollade i olika butiker och tog oss en good fika. Pratade lite och hade det allmänt jätte bra. Detta var en av dom bättre dagarna på länge, för hur mycket glädje energi får man inte av att träffa en vän som man inte träffat sen i somras nästan? - hur mycket som helst! Nu ska jag avsluta denna bra dag med sex and the city marathon ihop med min syster som är här över helgen. Puss 
Nu förstår ni kanske vad jag menar?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Stor kram på dig sandy! Tack för i lördags, så kul att se dig <3

2013-11-26 @ 14:59:51
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback