GODMORGON

Nu är det söndag, sista dagen på denna veckan och imorgon inleder vi en ny vecka. Jag har nyss ätit en god frukost efter en skön nattsömn, sååå väl behövligt!! och nu har jag landat i soffan med datorn. Har ju knappt varit inne på datorn denna vecka då jag har jobbat och gjort lite annat, vilket självklart kommer före. 

Men idag är en lugn dag. Sedan blir det middag hos mormor och eventuellt ett besök till IKEA. Bra söndag. 

Förra helgen tog jag en snabb sväng till ikea för att köpa ytterligare ett par nya gardiner, mitt fönster är så stort så jag tänkte att man kunde göra det mindre genom att sätta en gardinlängd i mitten av fönstret, vilket jag tycker blev riktigt bra! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback