LÅNG NATT OCH EN GOD LUNCH-FIKA

Godkväll på er! Äntligen ligger jag i min egna säng och skall strax få sova. Min Fredag tillbringades först på praktiken mellan 11-16 efter det tog jag mig en sväng på stan, hadlade mat med mamma och åkte sedan till Kungälv för att träffa Sofia. Vi tog det lugnt hemma hos henne, käkade lite och gjorde iordning oss, sedan gick vi bort till Tribeca för att dricka lite öl och bara ta det lugnt, dock blev det väll mycket senare än "planerat", vi träffade på två trevliga killar och körde efterfest hos den ena, kl 09:15 satt jag på bussen hem igen utan att ha sovit en blund inatt. Och eftersom jag skulle vidare och träffa Julia, så blev det ingen vila för mig, utan dirket hem för att käka frukost och duscha. Väl när jag mötte upp henne så började de regna, så eftermiddagen spenderades på Espresso House med en riktigt lyxig lunch och fika. 

Jag kom hem igen vid kl 18 helt utmattad och trött, vilket inte va så konstigt eftersom jag då inte hade sovit på 32 timmar. Tog mig en powernap på 2h för att orka med och vara vaken nu på kvällen, men nu är det faktiskt dags att sova på riktigt, imorgon väntar en låååååång sovmorgon. Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback