NY FÖRÄLSKELSE

Asså idag gjorde jag en riktigt "sandra-i-ett-nötskal" grej.. Efter praktiken så mötte jag upp mormor på backaplan, planen var att vi skulle åka till jysk och kolla på ett sängbord som jag hade sett i deras reklamblad som vi fick hem häromdagen, iallafall så mötte jag upp mormor, vid tog bilen till jysk och vad får inte jag syn på direkt när vi går in i butiken då, jo en suuuuper fin spegel, känder verkligen direkt att jag bara ville ha den, men tänkte ändå att nej, jag är här för sängbordet, så vi gick bort och kolla på det, som visade sig inte alls vara som jag hade tänkt mig, och jag kan ju inte sluta tänka på den underbara spegeln som jag hade sett lite tidigare, så utan att blinka, var spegeln min. Och asså jag är så himla nöjd!! Har jätte länge velat ha en stor och riktig spegel och när jag säger att den bara kostade 350:- istället för 699:- så förstår ni kanske varför jag köpte den? asså SÅÅÅ värt. Men, så typiskt mig, haha! Jag åkte till jysk för att ev köpa ett sängbord, men åkte där ifrån med en spegel istället, haha. 

En sneakpeak på hur spegeln ser ut, bättre bilder får ni en annan dag. Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback