#SELFIE

Godkväll på er! Hoppas ni har haft en bra dag? Börjar bli så trött på detta vädret nu och längtar redan tillbaka till den härliga solen, men vem gör inte det? Ända gången jag verkligen njöt av regnet var igår när jag vaknade för tidigt och hörde hur det ösregna mot rutan, då kan regnet vara mysigt, men inte sedan när man ska ut och gå till jobbet. Men, orka klaga, det är sverige vi lever i, så vad förväntar man sig? 

Men vad händer då? jo, det inte så mycket tyvärr, jobbar och sliter. Eller praktiserar rättare sagt Är där varje dag mellan 11-18 så jag har en god sovmorgon varje morgon och ingen fritid efter jobbet, då är jag så trött så jag åker alltid hem, käkar och lägger mig, så roligt ser mina dagar ut, därför har jag inte heller någon större lust att uppdatera, eftersom det inte händer så mycket saker. Men jag lever och jag har väldigt ont i fötterna haha. 

Har precis lagt mig i världens underbaraste säng, tänkte läsa lite bloggar oså, sen ska jag kolla på serien "när liver vänder" innan jag slocknar för denna dagen. Godnatt 

Varför inte ta en selfie innan man lägger sig? haha ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback