DRÖM - INREDNING



Idag har det varit en riktigt slapp dag hemma efter skolan, vilket har varit sjukt skönt, kunde inte bli bättre när regnet öste ner och smattrade mot fönstret samtidigt som jag låg i soffan under mitt duntäcke och kollade på orange is the new black. Förutom kolla på serie så har jag bara legat och lyssnat på musik och kollat runt på lite inredning och bloggar och hittade dessa två bilder ovanför på tumblr, asså jag är verkligen såå kär i vit/ljus inredning och bara längtar tills jag själv flyttar hemifrån och får inreda hela lägenheten själv åååhh! 

Sen så vet ni nog vid detta laget hur mycket jag tycker om att möblera om här hemma på mitt rum, och ni förstår inte hur mycket det kliar i mina fingrar det senaste, vill bara ändra om och fixa, men tyvärr går det inte då detta är det bästa sättet att möbler på..  Men snart så kommer jag nog på något ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback