EN BRA KVÄLL

Denna veckan har varit lugn (till skillnad från förra haha) och jag har inte gjort så mycket mer än att gå i skolan och sedan varit hemma, i tisdags var jag en sväng på stan med Madde och kollade runt lite och i onsdags var jag ute och åt med Julia A och bara umgicks, riktigt trevligt! Älskar att jag är omringad av såå fina vänner!! Igår kväll avslutade jag denna vecka med att se Melissa Horn på Liseberg vilket var riktigt bra! Nu har jag tagit helg eftersom jag är ledig idag och sitter just nu på bussen in till stan för att möta mormor så ska vi åka på en mini roadtrip och jag ska övningsköra, så får vi se vart vi hamnar, men ett fika stopp på ett retrocafé i Olofstorp är målet. 

Ikväll kommer Julia S hem till mig för en myskväll och sleepover sen får vi se vad vi hittar på imorgon. Kram 


Melissa på Liseberg igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback