Lördagsmys

Idag är det lördag men känns i stort sett som söndag tycker jag. Dagen har varit regning, grå och ganska seg. Duschade och gjorde mig iordning förut för att åka till backaplan och möta upp mormor, gick och kollade lite i affärer, sen tog vi bilen och handlade och åkte sedan hem till henne och gjorde middag, lax & potatis, mmmhh, godaste som finns typ. Sen har jag för första gången spelat på hästar haha, mormor hade tippat och var tvungen att duscha så jag fick sitta och bevaka hästarna för henne, men tyvärr så blev det ingen vinst. Hon körde mig sedan hem och nu ligger jag i sängen och har precis kollat klart på melodifestivalen, små kollar lite på QX galan enbart för att se Kevin, men ska nog ganska snart sova :)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback