Sex and the city

Godkväll! Det är torsdag och veckan börjar leda mot sitt slut, en dag kvar innan helg. Denna helgen kommer det vara fullt upp här hemma, min lillebror fyller år på Lördag så då skall vi ha släktkalas för han och mig, och på Söndag så är det släktkalas igen fast hos pappa. Imorgon kommer även min syster hit och jag ska eventuellt träffa D. Så ja, det blir en riktig kalas helg kan man säga :) 

Annars så händer det inte så mycket, jag är i skolan varje dag och sedan tar det lugnt hemma. Och precis så har det varit idag med! Jag har precis gjort mig iordning för natten och lagt mig i sängen och tänkte nu sätta på Sex and the city innan jag ska sova. Godnatt! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback