T.G.I FRIDAY

Veckan har lidit mot sitt slut och det är äntligen Fredag. Tycker veckan bara rusat förbi, men det är väll skönt. Har inte gjort så mycket i veckan mer än att vara i skolan, sedan tagit det lugnt hemma. Har tvättat och lite sådana nödvändigheter. Igår åkte jag spontant in till stan vid 21 och spenderade natten med D, vilket var något av den mysigaste kvällen/natten på länge (även fast jag inte sov många sekunder). Och eftersom det inte riktigt var planerat att jag skulle sova där, så hade jag inte heller några grejer med mig, så det var inte lika mysigt att lämna sängen kl 6 imorse för att åka hem och fixa sig för skolan snabbt innan man skulle tillbaka till stan igen, men det var de värt, för att få sova med honom.

Ikväll så skall jag hem till bestie för att kolla på Let's dance och ta det lugnt, men innan jag åker dit så tänkte jag faktiskt sova lite middag, är somsagt helt slut eftersom jag knappt sovit något inatt, så skall ta ikapp det nu så jag inte somnar hemma hos Madde sedan. Hoppas ni får en festlig eller mysigt fredag. Kram 

Gammal bild, men glad ändå hihi
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Ahlqvist

Skola? Pluggar du något? :)

2014-03-01 @ 13:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback