En välbehövlig helg

Godkväll på er! Nu är det några dagar sedan vi hördes senast, just för att de dagar som har varit har innehålllt lite olika saker. Torsdag och Fredag jobbade, då Fredagen dessutom var min sista dag på TGR (så ja, imon är jag tillbaka hos arbetsförmedlingen) kommer verkligen sakna alla underbara kollegor, men åh vad roligt jag har haft där!! I alla fall, efter jobbet åkte jag och åt lite tills Sofia ringde och ville ses, och efter det så har jag spenderat hela min helg hos henne, från Fredag till idag Måndag. Men åhh så skönt det har varit, jag behövde komma bort och hon ville inte vara ensam. Och helt seriöst så har vi inte gjort någonting förutom att ligga i hennes soffa, kollat på tv och ätit mat, och det har varit SÅ skönt! 


Igår gjorde Sofia världens godaste frukost (ser ut som amerikanska pannkakor men det var de inte) som vi åt samtidigt som vi kollade på filmen Grease, hur mysigt som helst. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback