Egoboost

Godkväll fina ni. Gick alldeles nyss och la mig i min nybäddade säng helt nyduschad - den känslan! Dessutom så har jag för första gången på väldigt länge bäddat med mina fina leopardlakan, jag älskar dom verkligen, men tycker inte riktigt att dom passar in i mitt rum längre, men vafan, nu bryter jag det mönstret lite, och så får det väll va. 

Idag har varit en upp och ner fram och tillbaka bra och dålig dag. Har varit trött på mig själv för att lite senare få en sådan egoboost som gjorde att hela jag bara sken upp. En äldre "elev" på skolan kom nämligen fram till mig efter lunchen idag och berättade hur mycket hon imponerades av mig, för hur mogen jag va för att vara 19 år, hur jag vågade dela med mig av mina tankar och åsikter och vara med i diskussioner, och att hon verkligen trodde på mig i framtiden vad det gäller jobb "för jag är en sådan himla go tjej". Hur GLAD blir man inte av att höra något sådant? Hon fick mig verkligen på såå bra humör, fina människa!! ♥ 

Efter skolan mötte jag upp mormor så tog vi oss en liten sväng till bäckebol. Kom hem med ett par nya skor, en fin handduk till toaletten, nagellack och en söt rosa skål som matchar min te mugg. 

Snacka om att jag kommer somna med ett leende på läpparna!! Men först ska jag kolla på dom nya avsnitten av Pretty Little Liars och Ravenswood. Kram 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback