Godkväll

Första dagen ensam hemma är avklarad och jag överlevde haha, vilken tur va? Hade en lugn förmiddag med mys i soffan framför tvn, åt en god frukost och bara tog det lugnt verkligen. Fräschade sedan till mig med en skön dusch innan jag åkte in till stan för att göra lite ärenden, mötte sedan upp mormor och några vänninor till henne för att gå på bio. Dom hade råkat köpa en biljett för mycket och undrade om jag ville ta den istället, självklart kände jag! Jag som ändå varit sugen på bio jätte länge. Fick alltså ett bra avslut på denna dag, så nu har jag precis krypit ner i sängen med en kopp te och tänkte kolla på en film innan jag somnar. Imorgon är det Medborgarskolan som gäller. Sov gott kompisar, kram. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback