Heartbroken

Godkväll. Hoppas ni har haft en bra dag, min har varit helt ok. Har haft lite möten och så i skolan idag för att ta reda på hur jag skall gå till väga och vilka riktningar jag ska följa i mitt jobbsökande, och det ser faktiskt ganska lovande ut. 

Saker och ting blev inte som jag hade tänkt mig igår, det är så mycket som händer i mitt huvud och runt omkring mig som jag inte riktigt kan hantera, så jag mådde helt enkelt inte så bra igår. Men Madde var här och spenderade hela eftermiddagen och kvällen med mig så jag slapp sitta här ensam, vilket var väldigt snällt. Vet verkligen inte vad jag hade gjort utan henne i mitt liv. Men på grund av det som hände igår så orkade jag inte engagera mig i bloggen och inte heller sova ordentligt, så det är snart dax för mig att krypa ner under täcket så jag orkar med morgondagen. Godnatt 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback