Hemlig förälskelse

Jag måste faktiskt erkänna en sak för er, och det är att jag under flera år byggt upp en förälskelse för en kändis. Såg honom på film redan när jag var liten och har verkligen tyckt om honom sedan dess, jag vet inte riktigt varför men det är något med hans utseende och sättet han pratar och beter sig på som får mina knän att vika sig lite extra. För självklart finns det större kända kändisar som man tycker om, typ Channing Tatum, Ryan Gossling, Alexander Skarsgård, Joel Kinnaman osv.. men den här killen känns ändå så vanlig och "normal" typ. Han har fångat mig ännu mer på tråden nu efter att han var med i webb-serien "Elsas värld" och jag kan inte sluta le bara jag tänker på hans karaktär i serien. 

Jag pratar såklart om... 


... Anastasios Soulis
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback