Hemmafru

Det är nästan 2 veckor sedan min anställning på TGR tog slut och jag börjar bli riktigt trött på att bara gå hemma. Att söka jobb är verkligen hur tråkigt som helst, för det finns inte alls så många jobb som alla säger (läs arbetsförmedligen) men på måndag börjar jag äntligen på medborgarskolan igen, vilket inte är jätte roligt egentligen, men det är såå mycket bättre att gå där än att bara sitta här hemma! Sen hoppas jag att jag hittar mig ett nytt jobb snart, för vem vill inte anställa mig liksom? haha skämt-å-sido. 

Idag blir en ganska lugn dag, har suttit här i soffan med min dator i någon timma nu och letat efter jobb och fått iväg en ansökan. Skall snart ta mig en dusch och fräscha till mig, sen tänkte jag passa på att åka in till stan och lämna tillbaka en tröja jag köpte igår (ville åkt tidigare egentligen för att slippa allt folk) och köpa en present till min syster som fyllt år. Sen tänkte jag att jag skulle tvätta och lite så, så att min bror har rena kläder när han ska ut och resa nästa vecka. - Försöker komma på så mycket som möjligt för att dagen ska gå snabbare haha. 

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen innan jag duschar, så jag kan komma iväg någon gång. Puss 

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback